piątek, 12 sierpnia 2011

heeej ; ** ♥

Przepraszaam , że wczoraj nie było notki ale
byłam wykończona dziś mam nadzieję , że nadrobię ;3
Miałam opisać zakupy wiec:

Żele pod prysznic są dwa bo trzeci zabrał mi brat :/Jak dotąd pisują się dobrze zobaczymy co dalej
mi bardziej podoba się fioletowy ma przyjemniejszy zapach :D



















Szampon który kupiłam jest dobry ale zobaczymy dalej 

 Z zakupów tyle ;)
Dzień dzisiejszy:
Umówiłam się z Mag zanim przyszła postanowiłam się przefarbować
ponieważ pewnie nie chciało by mi sie malować odrostów więc wzięłam szamponetką (już nie raz)
Ostatnio miałam z blondu na aksamitny brąz ładnie wyglądało ale mi się zmył więc wzięłam dziś
z  Joanny perłowy blond wyszedł mi ładny odcień trochę nie określony ale ładny ;)
Może dodam zdjęcie zobaczymy.
Gdy już przyszła Mag przyniosła lakiery i chciała żebym zrobiła jej paznokcie
wyszły ładnie chociaż mogłoby być lepiej :)
Oto one:


Takie nawet mi się podobają ;)
Po skończeniu paznokci poszłam z Mag do sklepu
Po mleko i pasztet dla Galaxy ponieważ ona ma z tym
problem tzn. z mlekiem i pasztetem heh ;)
Ale jej mina była bezcenna hehe.
Później poszłyśmy z Mag do mnie na obiad po czym
wpadłyśmy na pomysł zrobienia sesji z kartami i innymi ;D
Tak wiem jesteśmy pomysłowe ;P
-Mag może zrobimy słiit focie z kwiatkiem
(Mag podeszła do kwiatka po czym wyrwała go z korzeniami)
Haah , pompa była niezła musimy to powtórzyć , a teraz uciekam
bo nie mam siły oddychać ;D Mam nadzieję że bd spora ilość komentarzy
liczę na was jutro kolejna notka ;* ♥
Anet.

2 komentarze:

  1. lubie zele z luksji ale wiśniowe

    OdpowiedzUsuń
  2. nom też podoba mi się ten Twój kolor ...
    prawie się nie zmienił ale jednak zawsze coś to dało;)
    w sumie chyba nie spodziewałyśmy się niczego większego po blond-szamponetce;)

    OdpowiedzUsuń