poniedziałek, 29 sierpnia 2011

:*

Hej:)
Miałam dodać zdjęcie mojej poduszki /pluszaka
więc proszę :


 Jak dla mnie jest słodki ;)
Dziś z rana pojechałam do cioci bo właśnie wróciła z Niemiec
i przywiozła mi kilka ubrań z Niemiec niektóre naprawdę mi sie podobają
jutro dodam zdjęcia i je trochę opiszę :)
Później byłam w zoologicznym po karmę dla mojej mysz (jej zdjęcie też kiedyś dodam)
W zoologicznym był słodki królik ale ostatnio też go widziałam ale były też
cudne 3 tygodniowe myszki takie śliczne były ale moja by je zagryzła ;/
A szkoda bo mi sie podobały :)
Później wizyta w erze mam kupiła sobie nowy telefon :)
W końcu powrót do domu i robienie porządków w szafie ;)
połowa rzeczy do wyrzucenia bo były za małe :( A ja je lubiłam :(
Ale co tam mam nowe :)
Później przyszła bratowa z bratem i uparła sie żebym zrobiła jej fioletowo-różową
panterkę ale ja nie umiem ;/  efekt mi się nie podobał ale sami zobaczcie:

Po pierwsze to nie wygląda jak panterka ;/
Ale jej się podoba to co tam :)
To moja pierwsza panterka ;D
Jutro postanowiłam zrobić porządki na moim biurku ;P
Przydałoby mu się :)
Już niedługo wraca Galaxy ♥
Ehh już sie nie mogę doczekać nie ma to
jak rozmowy z przyjaciółką ;)
Mam pytanie o czym chcielibyście czytać
na moim blogu piszcie w komentarzach liczę na was :)

7 komentarzy:

  1. Paznokciee bardzo fajnie ci wyszly :D.A pluszak bardzo fajny :D .Zapraszam do mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak :)
    Paznokcie wyszły dobrze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pluszak. Mam poduszkę żabę :D
    Powinnaś zrobić coś ze skórkami, bo nie wygląda to dobrze z tak ładnymi paznokciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słit podusia <3
    Super pazurki ;p
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń