sobota, 13 sierpnia 2011

;(

Dzisiejsza notka będzie krótka ponieważ
mam załamke bo mnie wszyscy  opuścili ;(
A szczególnie Ci bliscy przyjaciele nie powiem
że nie jest mi smutno bo jest mi cholernie źle .
Nie wiem co będzie dalej ale ja już tak nie chce
sorry , że wam sie użalam ale inni mnie opuścili ;(
Jutro bedzie normalna notka ;(


"kiedy potrzebujesz ich najbardziej oni znikają. tak po prostu. pstryk i już ich nie ma. kumasz ? zarzekają się najpierw : `zawsze będę przy Tobie` a później mają to gdzieś.."

6 komentarzy:

  1. będzie dobrze ;) trzymaj sie cieplutko <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo :( współczuje Ci . wiem jak to jest .. :( będzie dobrze <3
    obserwuje + licze na to samo ;p
    http://natka-osobiesamej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się! Też tak miałam, ale poznałam nowych ludzi, zaufałam im, i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3maj się ;3
    Zapraszam do mnie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tym, co napisałaś zrobiło mi się naprawdę żal :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje bardzo :) milo mi to slyszec :) dodaje :p

    OdpowiedzUsuń