wtorek, 17 stycznia 2012

Recenzja szamponu :)

Hej dziś chce wam trochę  powiedzieć o moim nowym szamponie :)
Kupiłam go gdyż doradziła mi go moja koleżanka
to był z pewnością dobry zakup ,szampon
'Odnawia' zniszczone włosy np. prostownicą
co mi jak najbardziej odpowiada ponieważ co dzień
katuje moje włosy prostownica lub teraz lokówką :)
Po wysuszeniu włosy są lekkie i miękkie .



    Oraz bardzo ładnie pachnie co sprawia go wyjątkowym :)
     Rzadko trafiałam na szampon który dba o moje włosy i ładnie pachnie :)
     Wcześniej posiadałam szampon z Timotei natomiast włosy były przesuszone
      nie miłe w dotyku ale ładnie pachniał i kupiłam go chyba tylko dla tego co
      mijało się z celem. Szampon z Garniera :
      Szampon przeznaczony do bardzo intensywnego odżywiania włosów
       suchych i zniszczonych. Zawiera     olejek z awokado, znany z właściwości
       wygładzających strukturę włosa, oraz masło karite słynące z własności silnie
       odżywczych. Ta kremowa konsystencja nie obciążająca włosów, sprawia,
      że stają się one zdrowe, niezwykle miękkie, błyszczące i tętniące życiem.
 
       Skład: Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate,
       Glycerin, Glycol Distearate, Sodium Chloride, CI15985/Yellow 6 , CI 19140/Yellow 5,
      Cocamide Mea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Poluquaternium-10, Salicylic Acid,
    Carbomer, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter,
     Citric Acid, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance 

 


    Ale jak wszystko ma też wadę która dla mnie nie jest aż tak straszna szampon
    ciężko się otwiera ale posiada wiele plusów jak najbardziej polecam :)

14 komentarzy:

  1. no tamten poprzedni był tragiczny xD
    pamiętam jak wybierałyśmy kiedyś razem
    "do włosów blond. *look na anett* Ty nie masz blond ! ona są żółte nie ma w tym sklepie szamponu dla Ciebie!"
    nigdy tego nie zapomnę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie kurcze, ja kupilam odzywke z z tej serii i wylala mi sie w siatce, alez ja bylam zla ;D niestety wole jednak szampony bez silikonow, ale ten na swoja cene nie jest zly :)

    oh, ciesze sie, ze mnie rozumiesz ;D najwieksza strata dla fashionistki nie jest portfel, a szafa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używałam takiego ;) świetny ;D . Zapraszam do mnie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, może zacznę go używać? Kto wie? Zapraszam do mnie: http://sweetmilkyways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się czyta takie recenzje. Na pewno kupię.
    Zapraszam do mnie : http://mygalaxytrip.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez go uzywalam i polecam jest ekstra :).

    OdpowiedzUsuń
  7. o jakiś fajny zapach widzę którego nie miałam jeszcze;d
    faktycznie coś polepsza włoski?;d

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra! udało Ci się mnie zachęcić : D
    ten szampon będzie moim następnym szamponem :33
    a odżywka jakaś? :D
    dodaję do obs i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba udało ci się mnie zachęcić do kupna tego kremu :D
    Zapraszam do mnie :3 - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Aword! Po więcej informacji zapraszam na bloga. :3 http://ja-ty-my-wszyscy.blogspot.com/2013/01/liebster-aword-3-stycznia-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Powstała nowa ocenialnia, która zaczęła swoją działalność. Już teraz możecie zgłaszać się do oceny! Pamiętajcie, aby najpierw przeczytać dokładnie regulamin; nie chcemy nawału odmów! Poszukujemy również oceniających, którzy chcieliby oceniać razem z nami; więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam już teraz: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie notki super się czyta, a blog bardzo mnie zainspirował :)) Zostaję na dłużej.
    luuvmy.blogspot.com/ + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  13. nominował cię.
    sophieti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam kiedyś ten szampon ale jakoś mi się nie spodobał
    obs=obs?
    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń